Stalo sa mi to tento týždeň. Prišla som na montáž navrhnutého nábytku. Všetko išlo hladko, keď tu ma stolár zavolá bokom a vraví mi: „Máme problém. Skriňa do vrchnej izby je o 11 cm nižšia.“
„Ako je to možné ???“ Zhrozila som sa.
„No pravdepodobne som pri zameriavaní laserovým merákom niečo omylom stlačil a merák mi nemeral vzdialenosti od konca meráka, ale od začiatku. Tých jedenásť centimetrov je presne dĺžka samotného meráka.“
„Fú-ha. A čo teraz? Nekontroloval si svoje zameranie s mojimi výkresmi?“ Ostala som zdesená.
„Nie, nemal som čas ani dôvod. Vždy všetko sedelo. No nič, zavolám rýchlo do dielne, či tam máme taký materiál a rozmer a dám vyrobiť chybné dielce znovu. Skriňa bude dnes určite hotová. Iba dvere dostanú až o dva dni, lebo tam treba aj nové kovanie.“ Pohotovo prekérnu situáciu vyriešil stolár.
Takže som išla za majiteľmi a oboznámila som ich so situáciou. Požiadala som ich o strpenie. Skriňu budú mať dnes určite namontovanú, veci si do nej už môžu ukladať, len dvere dodáme až o dva dni.
Chvalabohu majiteľka mala pochopenie. Jej manželovi sa to stáva vraj bežne 🙂
Problém sme promptne vyriešili a zákazník bol napriek drobnej komplikácii spokojný.
Aké je poučenie z tohto príbehu? Aj majster tesár sa občas utne. Nikto nie je neomylný. Dôležité je chybu si priznať a urobiť všetko pre jej rýchle a elegantné odstránenie tak, aby bol klient vždy maximálne spokojný. A to sa podarilo. 🙂